Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan dat jij volop kunt genieten. Zowel van de voorpret als tijdens de Amsterdam City Walk zelf! Heb je een vraag over de Amsterdam City Walk en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij uiteraard graag om jouw vraag te beantwoorden.

Amsterdam City Walk 2021

Wanneer ontvang ik mijn stempelkaart?
Uiterlijk donderdag 14 oktober ontvang je jouw stempelkaart.
De inschrijving is gesloten. Kan ik nog aan een ticket komen?
Via de vraag- en aanbodpagina kan je eventueel nog een ticket bemachtigingen van iemand die niet meer deel kan nemen.
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar Open Dashboard in jouw bevestigingsmail.

In het dashboard klik je op jouw Ticket. Vul bij Toewijzen het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen.

Je kunt jouw inschrijving t/m 15 oktober toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Kan ik mijn afstand wijzigen?
Je kan ervoor kiezen om een kortere afstand te lopen. In dat geval mag je met jouw stempelkaart langs onze Helpdesk komen om jouw stempelkaart om te ruilen. De Helpdesk vind je bij de start van jouw gekozen afstand.

Het is niet mogelijk te kiezen voor een langere afstand.
Hoe kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving annuleren en krijgen t/m 5 september hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.

Afgelasting en coronamaatregelen 2021

Wat gebeurt er als de Amsterdam City Walk 2021 wordt afgelast?
Indien de Amsterdam City Walk wordt afgelast dan ontvangt de deelnemer restitutie van de inschrijfgelden, minus de door Le Champion reeds gemaakte kosten ter voorbereiding op het evenement.
Vindt de Amsterdam Cit Walk in aangepaste vorm plaats?
Het is mogelijk dat de editie van 2021 in een aangepaste vorm zal plaatsvinden. We houden hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen in de gaten en zullen hierin schakelen indien nodig.
Welke coronamaatregelen worden er getroffen?
Dit is afhankelijk van de situatie in oktober. We zullen de dan geldende maatregelen nadrukkelijk volgen en alle betrokkenen hierover over informeren.
Is een mondkapje verplicht?
Dit is afhankelijk van de geldende maatregelen in oktober. We volgen hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen en zullen de betrokkenen hierover tijdig informeren, mocht deze maatregel van toepassing zijn.
Moet ik mijn eigen eten en drinken meenemen op de route?
Indien het past binnen de op dat moment geldende maatregelen zullen er tijdens het evenement voldoende verzorgingsposten onderweg zijn en dan is dit niet nodig.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.